Toimitusehdot
Yleistä verkkokaupasta
Tuotteita verkkokaupan kautta myy Suttinen Oy (Suttisen tilapuoti) (y-tunnus 2540208-1). Myymme tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin.
Verkkokaupan tuotteet noudetaan Suttisen tilapuodista.
Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot ja tuotteiden hinnat. Tilauksen jälkeen lähetämme tilausvahvistuksen sähköpostitse, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Kun viet tilauksen loppuun, sitoudut hakemaan tuotteet Suttisen tilapuodista valitsemanasi ajankohtana.
Tilaus tulee jättää noutopäivää edeltävänä päivänä kello 12:00 mennessä, jollei tuotteen kohdalla ole määritelty toisin.
Mahdolliset tuotepuutteet ja korvaaminen
Toisinaan on mahdollista, että tilaamasi tuote on tilapuodista tilapäisesti loppu. Tällaisissa tilanteissa olemme sinuun yhteydessä ja tarjoamme korvaavaa tuotetta
Tuotteiden nouto
Asiakas noutaa tuotteet Suttisen tilapuodista verkkokaupassa ilmoitettujen kellonaikojen puitteissa.
Osoite:
Kissalammintie 43,
36660 Laitikkala
Maksutavat
Maksu tapahtuu asiakkaan noutaessa tuotteita. Voit maksaa tuotteet käteisellä tai pankki- tai luottokortilla (myös Visa Electron käy).
Peruuttamisoikeus
Ennen tilauksen noutoa tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.
Verkkokaupan asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Vaihto- ja palautusoikeus ei koske hygieniasyistä kosmetiikkatuotteita tai koruja. Asiakas on sitoutunut maksamaan palautuksesta aiheutuneet kulut.
Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä meihin ja kysy palautusohjeita.
Virhevastuu ja reklamaatio
Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Pyydämme sinua tarkistamaan viivytyksettä tuotteiden kunnon ja palauttamaan mahdollisen virheellisen tuotteen alkuperäisessä pakkauksessaan. Virhetapauksessa pyrimme korjaamaan virheen, toimittaa tilalle virheettömän tuotteen tai hyvittää tuotteen rahana.
Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä meihin. Suosittelemme, että reklamoit mahdollisimman pian ja elintarvikkeiden osalta viimeistään kahden päivään sisällä noudosta. Elintarvikkeiden osalta tuotteiden käyttöaika voi olla hyvin lyhyt, jolloin nopea yhteydenotto helpottaa virheen selvittämistä.
Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Muuta
Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme.
Käsittelemme henkilötietojasi tietosuojaselosteemme mukaisesti.